Дипломы, курсовые и рефераты!

Маркетинг
   Порядок     Показывать 
Название
Управління якістю
Товарна політика підприємства маркетингової орієнтації
Теорія маркетингових комунікацій та її застосування у рекламній діяльності.
Суть просування товару
Роль маркетингу у розвитку економіки України
Розробка маркетингового проекту рекламно-видавничої компанії на ВАТ Запорiзький залiзорудний комбiна
Розробка маркетингового проекту рекламно-видавничої компанії ВАТ «Promo»
Маркетинг. Варіант 3. Ринок організацій
Контрольна робота з маркетингу, на прикладі Компанії “Jannet”
Практична контрольна робота з маркетингу на прикладі видавництва ТОВ «Інфотера»
Засоби Інтернету у системі паблік рілейшенз
Історичний розвиток паблік рілейшнз
Экзаменационные вопросы №96 по предмету «Маркетинг» (МКМ96(2)).
PR-менеджмент ОАО «Мостермостекло»
Сутність маркетингової товарної політики. Маркетингова концепція товару
Реклама як складова маркетингової діяльності та її призначення
Особливості маркетингової діяльності глобальних компаній (ТНК) в умовах світової фінансової кризи
Обґрунтування можливості переходу товару у розряд марочних на прикладі чаю “Акбар”
Обґрунтування можливості переходу товару у розряд марочних
Необхідність розробки плану-маркетингу для реалізації запланованих об’ємів продажу
 
<< [Первая] < [Предыдущая] 1 2 [Следующая] > [Последняя] >>
Результаты 1 - 20 из 24


© 2017 Дипломы, курсовые и рефераты!
Сайт создан: 11.2008
Автор: Джигора Олег dzhigora@gmail.com