Дипломы, курсовые и рефераты!

Інформаційний маркетинг - ЄЖОВА Л. Ф.
   Порядок 
Название
5.2. Визначення потреб в інформації та вибір методів її обробки
5.3. Обробка, передавання та використання результатів дослідження
5.4. Контроль маркетингових заходів
Розділ 6. Управління маркетинговою діяльністю
6.1. Системи управління маркетингом
6.2. Організація служби маркетингу, її структура
6.3. Функціональна структура
6.4. Структура, орієнтована на конкретні продукти і послуги
6.5. Структура, орієнтована на ринок
6.6. Структура, орієнтована на загальне керівництво
6.7. Матрична організаційна структура управління маркетингом
Розділ 7. Стратегія маркетингу
7.1. Загальні положення, стратегічне планування
7.2. Стратегічні завдання зростання підприємства ІОО
7.3. Загальна схема планування маркетингу
Розділ 8. Виробнича політика інформаційної фірми
8.1. Класифікація ІПП
8.2. Життєвий цикл ІПП
8.3. Продуктові та технологічні інновації в інформаційній галузі
8.4. Маркетинговий підхід у виробничій політиці українських інформаційних фірм
Розділ 9. Розподільна та рекламно-збутова політика інформаційної фірми
9.1. Особливості розподільної політики на інформаційному ринку
9.2. Особливості просування інформаційних товарів на ринок
9.3. Розподільна та збутова діяльність на інформаційному ринку Європи
9.4. Розподільна та рекламно-збутова діяльність в інформаційній галузі України
Розділ 10. Дослідження ринку інформаційних продуктів і послуг
10.1. Інформаційна індустрія та інформаційний ринок
10.2. Сегментація ринку ІПП
10.3. Український ринок ІПП
Розділ 11. Дослідження ринку апаратних засобів
 
<< [Первая] < [Предыдущая] 1 2 3 4 5 [Следующая] > [Последняя] >>
Результаты 31 - 60 из 123


© 2017 Дипломы, курсовые и рефераты!
Сайт создан: 11.2008
Автор: Джигора Олег dzhigora@gmail.com