Дипломы, курсовые и рефераты!

Маркетингова політика комунікацій - Лук’янець Т. І.
   Порядок 
Название
РОЗДІЛ 10. БРЕНДИНГ
10.1. Загальні відомості
10.2. Механізм впливу брендів на споживацьку аудиторію
10.3. Брендинг як елемент маркетингової політики комунікацій
10.4. Методика розроблення назви бренда
10.5. Управління активами бренда
10.6. Рекомендації фахівців щодо архітектури створення бренда
РОЗДІЛ 11. СПОНСОРУВАННЯ
11.1. Загальні положення
11.2. Класифікація спонсорування та організація маркетингових заходів зі спонсорування
11.3. Проведення кампанії зі спонсорування
11.4. Розроблення «території» товарної марки та форми організації створення її «духовності»
РОЗДІЛ 12. СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ І КОРИСТУВАЧІВ ТОВАРІВ
12.1. Загальні положення
12.2. Сервісне обслуговування — інструмент маркетингу
12.3. Класифікація сервісного обслуговування покупців товарів
12.4. Стандарти обслуговування
РОЗДІЛ 13. ПРЕСТИЖНА РЕКЛАМА
13.1. Загальні відомості
13.2. Досягнення високозалученого інформативного ставлення до бренда
13.3. Прийоми реклами для високозалученої трансформативної цільової аудиторії
РОЗДІЛ 14. ФРАНЧАЙЗИНГ
14.1. Загальні відомості
14.2. Маркетингові комунікації з франчайзингу
14.3. Укладання франшизи, її переваги та вади
РОЗДІЛ 15. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ
15.1. Особливості організації служби маркетингової політики комунікацій
15.2. Опрацювання плану маркетингових комунікацій підприємства
15.3. Економікс маркетингової політики комунікацій
15.4. Персонал
 
<< [Первая] < [Предыдущая] 1 2 3 4 [Следующая] > [Последняя] >>
Результаты 61 - 90 из 91


© 2017 Дипломы, курсовые и рефераты!
Сайт создан: 11.2008
Автор: Джигора Олег dzhigora@gmail.com