Дипломы, курсовые и рефераты!

Конкурентоспроможність підприємства
   Порядок 
Название
5.6. Побудова конкурентної карти ринку й систематизація конкурентних переваг
ГЛАВА III. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РІЗНИХ ОБ'ЄКТІВ
РОЗДІЛ 6. ЗМІСТ І СТРУКТУРА СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
6.1. Структура системи забезпечення конкурентоспроможності
6.2. Зміст зовнішнього середовища системи
6.3. Зміст цільової, керованої підсистеми та підсистеми забезпечення
6.4. Організація прийняття конкурентоспроможних управлінських рішень у керуючій підсистемі
РОЗДІЛ 7. ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ
7.1. Комплексний підхід до підвищення якості й конкурентоспроможності продукції
7.2. Концепція якості продукції в системі внутрішньофірмового управління
7.3. Загальна схема оцінювання конкурентоспроможності
7.4. Вибір номенклатури параметрів, які використовуються при оцінюванні конкурентоспроможності
7.5. Вибір бази порівняння для оцінювання конкурентоспроможності
7.6. Методи оцінювання конкурентоспроможності товару
РОЗДІЛ 8. ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПЕРСОНАЛУ, ОРГАНІЗАЦІЇ, ГАЛУЗІ, ДЕРЖАВИ
8.1. Особливості оцінювання конкурентоспроможності персоналу
8.2. Системний аналіз у методиці оцінки конкурентоспроможності організації
8.3. Загальні підходи до оцінювання конкурентоспроможності галузі, регіону, держави
РОЗДІЛ 9. ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ
9.1. Ідентифікація конкурентних переваг торговельної марки
9.2. Оцінювання результатів формування конкурентних переваг торговельних марок
9.3. Розробка конкурентної карти ринку за результатами використання конкурентних переваг торговельно
9.4. Використання інтегральної моделі оцінки конкурентоспроможності торговельної марки
ГЛАВА IV. СТРАТЕГІЧНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ
РОЗДІЛ 10. КОНКУРЕНТНІ СТРАТЕГІЇ В СФЕРІ ВЕЛИКОГО СТАНДАРТНОГО ВИРОБНИЦТВА
10.1. Типологія конкурентних стратегій у сфері реалізації стратегічних альтернатив
10.2. База Й межі великого виробництва.
10.3. Напрями зниження собівартості продукції
10.4. Стратегія придушення конкурентів. Еволюційний шлях
РОЗДІЛ 11. КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ВУЗЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ
 
<< [Первая] < [Предыдущая] 1 2 3 4 [Следующая] > [Последняя] >>
Результаты 31 - 60 из 97


© 2017 Дипломы, курсовые и рефераты!
Сайт создан: 11.2008
Автор: Джигора Олег dzhigora@gmail.com