Дипломы, курсовые и рефераты!

Планування на аграрному підприємстві - НЕЛЕП В. М.
   Порядок 
Название
5.4. Оперативне планування
ЧАСТИНА ІІ. ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ І ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ
РОЗДІЛ 6. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ ПРОГРАМИ
6.1. Суть і зміст маркетингової програми сільськогосподарського підприємства
6.2. Аналіз і прогнозування кон’юнктури ринків сільськогосподарської продукції
6.3. Маркетингова цінова політика підприємства
6.4. Планування якості, каналів і строків реалізації продукції. Розробка цінової стратегії сільськог
6.4.1. Планування якості продукції
6.4.2. Планування каналів реалізації продукції
6.4.3. Планування строків реалізації продукції
РОЗДІЛ 7. ОБҐРУНТУВАННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА
7.1. Обґрунтування змін у галузевій структурі підприємства і перспектив розвитку рослинництва й твар
7.2. Планування оптимального поєднання галузей у господарстві
7.3. Планування тваринництва
7.3.1. Обґрунтування планової продуктивності у тваринництві
7.3.2. Планування відтворення стада, виробництва і використання продукції
7.4. Планування потреби в кормах і забезпечення ними
7.4.1. Послідовність планування оптимальної кормової бази підприємства
7.4.2. Планування потреби в кормах
7.4.3. Обґрунтування страхових фондів кормів
7.4.4. Планування забезпечення потреби в кормах
7.5. Планування рослинництва
7.5.1. Планування використання земельних угідь, підвищення їхньої родючості
7.5.2. Планування та програмування врожайності сільськогосподарських культур
7.5.3. Обґрунтування планових посівних площ, виробництва і використання продукції рослинництва
7.5.4. Планування насінництва
7.5.5. Планування нагромадження і внесення добрив
7.5.6. Планування захисту рослин
7.6. Планування промислових виробництв
7.6.1. Обґрунтування вибору і розмірів промислових виробництв
 
<< [Первая] < [Предыдущая] 1 2 3 4 [Следующая] > [Последняя] >>
Результаты 31 - 60 из 104


© 2017 Дипломы, курсовые и рефераты!
Сайт создан: 11.2008
Автор: Джигора Олег dzhigora@gmail.com