Дипломы, курсовые и рефераты!

Маркетинг
   Порядок     Показывать 
Название
Шляхи підвищення ефективності праці керівника
Формирование видеорынка в России и изучение вкуса видеолюбителей
Управління системою маркетингової діяльності на підприємстві ТОВ Компанія Юнівест Маркетинг
Реклама
Проблемы маркетинга
Организация маркетинга на предприятии ОАО “Аэрофлот — Российские Международные Авиалинии”
Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємства.
Дослідження ринку
Використання Internet у маркетингових дослідженнях
Інформаційне забезпечення маркетингу на підприємстві
Этапы и стратегии маркетинга
Ценовая стратегия в маркетинге
Управление, планирование и контроль маркетинга
Сущность маркетинга
Сущность, значение, объекты и методы маркетинга в банковском деле
Роль Маркетинга в повышении эффективности работы предприятия в условиях рыночной экономики
Продвижение турпродукта
Понятие и сущность ценовой работы
Политика маркетинга
Международная маркетинговая стратегия ОАО «Комбината»Крымская Роза»
Маркетинговая деятельность
Маркетинг-микс
Деловое общение
Цілі та види цінової стратегії підприємства
Сутність маркетингових досліджень на зовнішньому ринку
Спеціалізовані маркетингові фірми
Поняття роздрібної торгівлі та класифікація торговельної мережі
Планування рекламної діяльності торгового підприємства
Основні етапи життєвого циклу товару
Об'єкти дослідження при здійсненні ЗЕД
Напрямки маркетингових досліджень при здійсненні ЗЕД
Маркетинг як система діяльності підприємства на ринку
Маркетинг відносин в системі управління підприємством: теоретичний аспект
Засадні поняття про комунікацію в маркетингу
Заняття торговельною діяльністю
ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МП НОВИНКА
Теоретичні основи системи маркетингових комунікацій на сучасному ринку
Класифікація реклами на основі етапів життєвого циклу товарів
 
<< [Первая] < [Предыдущая] 1 [Следующая] > [Последняя] >>
Результаты 1 - 38 из 38


© 2017 Дипломы, курсовые и рефераты!
Сайт создан: 11.2008
Автор: Джигора Олег dzhigora@gmail.com