Дипломы, курсовые и рефераты!

Маркетинг
   Порядок     Показывать 
Название
ОСНОВИ ДИРЕКТ-МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
АНАЛІТИЧНА МАРКЕТИНГОВА ОЦІНКА РИНКУ ПИВА
Марктингове оцінювання товарів Бердичівське пиво
Кадрова політика підприємства
Дослідження маркетингового середовища на прикладі ДП Житомирський лікеро-горілчаний завод
Вплив маркетингу на діяльність торгового підприємства на прикладі ПП “Мєшков”
Сертифікація та маркування товарів (на прикладі ТОВ „ВЕЛУС”)
Дослідженн маркетингового середовища
Товарна політика підприємства
Маркетингове середовище діяльності вітчизняних підприємств на зовнішньому ринку
Маркетингове дослідження на ВАТ «Коростенський завод залізобетонних шпал»
Маркетингова діяльність на ТОВ „Обрій-2002”
Маркетингова діяльність на ЗАТ „Житомирський м’ясокомбінат”
Маркетингова діяльність на ВАТ “Прогрес”
Реклама як невідємна частина маркетингової фірми
Дослідження маркетингового середовища
Концепція життєвого циклу товарів
Стратегії просування авто на українському ринку
Маркетингове дослідження ринку морозива
Сегментації ринку та позиціонування продукції у ТОВ «Порте-2007»
Рекламна діяльність ТОВ «Меблева фабрика Модерн»
Види транспортних послуг та особливості маркетинг-мікс транспортних послуг
Логістична концепція формування системи дистрибуції товарів
Маркетингова політика комунікацій та позиціювання товарів ТОВ «Чилі груп»
Промисловий маркетинг на тему - Закупка матеріальних ресурсів
Рекламування товарів на прикладі ПАТ „Дніпро”
Управління маркетинговою інформацією
Імідж підприємства
Організація обслуговування офіційних бенкетів і прийомів в готелях
Маркетингова діяльність на підприємстві ТОВ «Бердичівський пивоварний завод»
Політика розподілу товарів промислового призначення та особливості побудови логістичної системи
 
<< [Первая] < [Предыдущая] 1 [Следующая] > [Последняя] >>
Результаты 1 - 31 из 31


© 2017 Дипломы, курсовые и рефераты!
Сайт создан: 11.2008
Автор: Джигора Олег dzhigora@gmail.com