Дипломы, курсовые и рефераты!

1.1. Сучасна концепція паблік рилейшнз у бізнесі Печать E-mail
Автор Oleg   
12.12.2013 г.
Передумови виникнення паблік рилейшнз та історія становлення його як сфери діяльності. Паблік рилейшнз як організація комунікативного простору. Економічна комунікація та ринок. Системність паблік рилейшнз в економічній сфері. Економічні функції паблік рилейшнз. Паблік рилейшнз у маркетингу, менеджменті та в маркетингових комунікаціях. Суспільство, громадськість, цільова аудиторія.
Паблік рилейшнз і реклама у бізнесі. Специфіка паблік рилейшнз у бізнесі. Цілі, принципи, функції паблік рилейшнз у бізнесі. Паблік рилейшнз і його складові: пабліситі, корпоративна реклама, спонсорство, благодійність, суспільна діяльність, антикризове управління, лобіювання. Специфіка роботи фахівців з паблік рилейшнз у бізнесі: посадові обов’язки, розподіл ролей. Особливості підготовки фахівців у цій сфері.
Правове регулювання паблік рилейшнз у бізнесі. Етичні норми у паблік рилейшнз.
Тенденції розвитку світової індустрії паблік рилейшнз. Становлення ринку ПР-послуг в Україні.
Последнее обновление ( 20.12.2013 г. )
 
« Пред.   След. »


© 2017 Дипломы, курсовые и рефераты!
Сайт создан: 11.2008
Автор: Джигора Олег dzhigora@gmail.com