Дипломы, курсовые и рефераты!

1.3. Паблік рилейшнз у системі управління підприємством Печать E-mail
Автор Oleg   
12.12.2013 г.
Внутрішній паблік рилейшнз як система заходів, спрямованих на реалізацію ідеології внутрішнього керівництва підприємства, стратегії і тактики управління персоналом. Корпоративні відносини: керівники організації і департаментів, «середня ланка», технічний апарат, канцелярія, виробничі відділи, акціонери. Основні завдання паблік рилейшнз у системі управління підприємством. Формування та дослідження системи корпоративних відносин як стратегічний напрям внутрішнього паблік рилейшнз. Роль паблік рилейшнз у вирішенні проблем внутрішньоорганізаційної комунікації. Концепція двосторонньої комунікації: основна мета і принципи реалізації.
Розроблення стратегії ефективності менеджменту фірми за допомогою паблік рилейшнз. Формування корпоративної культури відносин між працівниками. Виховування патріотизму.
Нова сфера внутрішнього паблік рилейшнз: просування товару на внутрішньому ринку компанії.
Последнее обновление ( 20.12.2013 г. )
 
« Пред.   След. »


© 2017 Дипломы, курсовые и рефераты!
Сайт создан: 11.2008
Автор: Джигора Олег dzhigora@gmail.com