Дипломы, курсовые и рефераты!

Аналіз макро- та мікросередовища підприємства Печать E-mail
Автор LudaDS   
20.11.2013 г.

ЗМІСТ
ВСТУП.....6
1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ МАКРО- ТА МІКРОСЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА..9
1.1 Сутність проведення аналізу макросередовища підприємства. 9
1.2 Структура оцінки мікросередовища підприємства..17
1.3 Методика діагностики внутрішнього середовища підприємства...23
2 ОЦІНКА МАКРО- ТА МІКРОСЕРЕДОВИЩА ВАТ «ЗАПОРІЖСТАЛЬ»..36
2.1 Організаційно-економічна характеристика ВАТ «Запоріжсталь»..36
2.2 Оцінка макросередовища підприємства....43
2.3 Аналіз мікросередовища підприємства.49
2.4 Дослідження сильних та слабких сторін діяльності ВАТ «Запоріжсталь»..72
3 ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ ВАТ «ЗАПОРІЖСТАЛЬ»...80
3.1 Впровадження системи кількісних показників, які характеризують чинники внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства.80
3.2 Удосконалення маркетингової стратегії підприємства ...89
ВИСНОВКИ..102
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.106
ДОДАТКИ.110
Обсяг роботи - 109 сторінки
Вартість роботи - 400 грн.

 
« Пред.   След. »


© 2017 Дипломы, курсовые и рефераты!
Сайт создан: 11.2008
Автор: Джигора Олег dzhigora@gmail.com