Що таке реклама Google Ads і якому бізнесу підходить?

Якщо ви власник невеликого бізнесу, який реалізує товари та/або послуги в інтернеті або плануєте перейти в інтернет торгівлю, то ви, скоріше за все, думаєте, яка реклама буде найефективнішою для вашого бізнесу в інтернеті. Також, Ви вже чули про рекламу Google Ads та таргетинг в соціальних мережах Facebook.

Налаштування контекстну рекламу Google

Вам вже пропонували налаштувати контекстну рекламу Google або запустити таргетовану рекламу Facebook?. Але на рекламу в Google та Facebook потрібно витрачати гроші. Чи окупиться це? То запускати рекламу в інтернеті чи обрати інші канали просування в інтернеті?

Автор блогу ставить себе на ваше місце та хоче познайомити вас із рекламою Google Ads. Щоб вирішити, треба отримати відповіді на 4 ключові запитання: що таке реклама google ads, як працює, які її переваги, кому підходить. Чи приведе вона нових клієнтів до автосалону, ресторану або інтернет-магазину. Нумо з’ясуймо, щоб ви знали точно – налаштовувати для свого бізнесу Гугл рекламу чи ні.

Google Ads контекстна реклама – це?

Гугл реклама або PPC в Google – це коли людина хоче отримати щось вже і зараз. Вона заходить в інтернет і вводить у пошукове поле Google свій запит. На що пошуковик пропонує вебсайт, де можна це отримати. Сайтів буде багато. Але вона перейде на ті, які мають рекламу в google. Чому? Бо побачить їх поміж перших результатів пошукової видачі.

Контекстна реклама – це посередник між тим, хто шукає товари й послуги в інтернеті, і тим – хто їх продає. Прямий запит – пряма відповідь – перехід на сайт – новий клієнт!

Як працює реклама в Google Ads?

Вам терміново потрібен новий смартфон. Старий або розбився, або глючить. Це – не важливо. Він взагалі може ідеально працювати, але ви мрієте про інший. Бо інший – крутіший. Має більшу оперативну пам’ять, розширення екрану і батарея тримає довше. Впізнаєте себе? Що ви зробите? Саме так, введете назву смартфона в пошукове поле.

У відповідь Google реклама пропонує, де і за якою ціною вже зараз продають цей телефон. Нового клієнта отримають не всі. Його отримає онлайн-магазин, який має налаштування контекстної реклами.

Ось так це працює:

реклама гугл
Зображення. Приклад, як працює google adwords реклама інтернет-магазину.

Кому потрібна контекстна реклама Гугл

Якщо ви продаєте товари та послуги, то не відмовляйтеся від реклами в інтернеті. Вона може бути різною. І це тому, що призначення її теж відрізняється. Реклама Facebook відстежує інтереси та поведінку користувачів, їхні реакції на пости, коментарі. Вона показує рекламні оголошення за інтересами людей. Натомість коли у дівчини згоріла плойка для волосся, вона не шукатиме нову у фейсбуці.

У другому випадку плойку продасть онлайн-магазин, який просуває свої товари в Google Ads. Дівчина вже має потребу купити новий інструмент. Вона просто зайде в інтернет і загуглить те, що шукає. І навіть якщо хтось відвернути дівчину і вона не встигне придбати інструмент, магазин не втратить клієнта.

Дівчина побачить його знову і зможе відкрити іконку з товаром в інший зручний для себе час. Бо контекстна реклама аналізує пошукові запити користувачів.

Реклама Google пропонує користувачу послуги й товари, які він вже шукав. Це – велика її перевага. Вона має ще інші плюси, про які я розповім зараз. Але спочатку гляньте на перелік випадків, коли google adwords реклама не принесе користі та коли принесе.

2 випадки, коли не потрібна реклама в google:

  • бізнес не має сайту;
  • люди не будуть шукати інформацію про ваш бізнес в пошуковику (ви продаєте газети в кіоску, торгуєте пиріжками на базарі).
    3 випадки, коли потрібне налаштування контекстної реклами:
  • бізнес належить до сфери послуг і товарів, які шукають в Інтернеті (відпочинок, приватна медицина, харчування, мобільні аксесуари, новобудови та інше);
  • підприємство має сайт;
  • можна зробити онлайн-замовлення.
  • Усім, хто знайшов себе в другому списку, рекомендую детально ознайомитися з перевагами контекстної реклами.

Як було сказано вище, після розміщення google реклами пошукова система відстежує активність користувачів в інтернеті. Тому сайт з рекламою буде показано не всім, а тим, кому потрібно. Його бачитимуть тільки ті, хто цікавиться послугами бренду.

Або якщо розжувати, то PPC в Google спрямовує на сайт бізнесу 2 типи користувачів:

  • які щойно зробили пошуковий запит на те, що у вас є;
  • які раніше шукали те, що у вас є.

Тобто в будь-якому випадку людина дала прямий запит на послугу, і тепер їй цікаво розглянути ваші пропозиції.

Переваги контекстної реклами для конверсії:

  • люди запам’ятовують бренд, впізнають і починають йому довіряти;
  • збільшується кількість продаж;
  • йде збір контактів (відвідувачі сайту заповнюють заявки, залишають номери телефонів);
  • зростає потік людей на сайт (збільшується трафік);
  • про ваші товари та послуги дізнаються користувачі, які готові негайно зробити покупку;
  • відстежується поведінка користувачів в Інтернеті й люди, які відвідували вебсайт, знову і знову повертаються
  • на нього (ремаркетинг);
  • на сайт залучаються користувачі зацікавлені в послугах вашого бренду;
  • можна платити лише за трафік на сайт.

Технічні переваги налаштування контекстної реклами:

  • розміщуєте не лише в Google, а в інших пошукових системах теж (Bing, Yandex та інші);
  • платите за клік, а не за перегляд;
  • рекламу показують сайти-партнери;
  • таргетуєте за ключовими фразами;
  • вибираєте позицію розміщення рекламного оголошення;
  • налаштовуєте геолокацію цільової аудиторії;
  • відстежуєте дії користувачів та отримуєте детальний звіт;
  • повертаєте клієнтів (ремаркетинг) через пошукову, банерну і відеорекламу;
  • рекламу можна зупиняти й знову запускати.

Google ads – це реклама для конверсії потенційних клієнтів. Тепер ви знаєте її основні переваги над іншими видами просування бізнесу в Інтернеті. І якщо досі тут, значить вашому бізнесу потрібне налаштування контекстної реклами.

Висновок

Автор блогу Заяць Олександр розповів, як працює контекстна реклама в Гугл і кому вона не підходить. Розповів, яким підприємства треба рекламувати товари та послуги через Google рекламу, і які вигоди отримає бренд з її допомогою. Самостійно налаштовувати не рекомендую. Бо, щоб отримати багато нових клієнтів, варто знати всі нюанси налаштування в рекламному кабінеті. Але ви завжди можете звернутися до спеціалістів агентства Legion – налаштування реклами в інтернеті.





;